بی قرار

امام حسین علیه السلام و بیان مظلومی فرزندش امام زمان

در کتاب وزین صحیفه مهدیه جریانی از مکاشفه یکی از علمای قم این گونه آورده شده:
حضرت سیّدالشهداء(علیه السلام) در عالم مکاشفه به یکی از علمای قم فرمودند:
... مهدی ما (علیه السلام) در عصر خودش مظلوم است. تا می توانید درباره ی او سخن بگویید و قلم فرسایی کنید. آن چه درباره ی شخصیت این معصوم بگویید درباره ی همه ی معصومین(علیهم السلام) گفته اید، چون حضرات معصومین همه در عصمت، ولایت و امامت یکی هستند و چون عصر، عصر مهدی ما(علیه السلام) است سزاوار است درباره ی او مطلب گفته شود.

امام حسین(علیه السلام)در خاتمه فرمودند: باز تأکید می کنم که درباره ی مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید. مهدی ما مظلوم است. بیش از آنچه نوشته و گفته شده، باید درباره اش نوشت و گفت.

______

پ.ن: همین جریانات و نوشته ها که به ما رسیده ما را بس که تمام وقت خود را برای امام حاضر خود بگذاریم ، خدایا به ما و دوستان ما این توفیق را عنایت بفرما !

  • ۹۵/۰۵/۱۹
  • بی قرار

نظرات  (۱)

  • کارشناس پارت
  • بی  قرار درود
    مطلب مظلومیت امام زمان در کلام جدّ غریبش امام حسین علیه السلام شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    www.partchap.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی