بی قرار

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، حکومت‌های عربی به جای آنکه با رژیم صهیونیستی بجنگند، در محور دشمنی با ملتها، سرکوب آنان و خصومت با مقاومت قرار گرفته اند.

دیدار هیات اتحادیه امت عربی با شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، شیخ نعیم قاسم در دیدار هیئت اتحادیه امت عربی، با ستایش از ایده تشکیل این اتحادیه بر ضرورت موضع گیری نیروها، شخصیت ها و فعالان امت عربی برای حمایت از مقاومت و آزادی فلسطین تاکید کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: حکومت های عربی از محور اصلی نبرد منحرف شده اند و به جای آنکه محور آنان نبرد با رژیم صهیونیستی و طرح های آن باشد در محور دشمنی با ملتها، سرکوب آنان و خصومت با مقاومت -که خدمت به استکبار جهانی آمریکا است- قرار گرفته اند. 
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اتکای ما به محور مقاومت و ملت های مقاومت و به همین دلیل بارها در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری پیروز شده ایم و باز هم می توانیم موفق شویم و رو به جلو حرکت کنیم چون ما صاحب حق و زمین بوده و به حاکمیت و استقلال ایمان داریم.     
وی خاطر نشان کرد: مقاومت از طریق خون شهدا، پیروزی ها و آزادی اراضی اشغالی با سرعت از یک ایده به واقعیتی ملموس تبدیل شد و طرح خاورمیانه جدید را به شکست کشاند به همین علت آینده از آن محور مقاومت است.   
شیخ نعیم قاسم یادآور شد: مهم آن است که تمام تلاش های نظامی، سیاسی، فرهنگی و تبلیغاتی برای تحقق پیروزی امت و نسل های آتی بسیج شود.  
اتحادیه امت عربی و مقاومت حقوقی برای فلسطین مدتی قبل در بیروت تاسیس شد.

"هاله الاسعد" دبیرکل اتحادیه امت عربی هم در این دیدار گفت که هدف آن است که این اتحادیه نمایانگر موضع ملت های عربی باشد به ویژه پس از آنکه اتحادیه عرب در خدمت طرح هایی قرار گرفت که به نفع مصالح امت ما نیست.

  • ۹۵/۰۶/۰۹
  • بی قرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی