بی قرار

تروریست‌های جوان چگونه خلق می‌شوند + سند

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

سربرگ مخصوص و با لوگو گروهک های تروریستی

اسناد به دست آمده از مقرهای تروریست‌ها در حلب، از شیوه اغفال و جذب جوانان به عنوان تروریست پرده بر می‌دارد.

اسناد و مدارکی که در یکی از مقرهای آزاد شده تروریست ها در حلب بدست آمده، بیانگر شیوۀ عضوگیری گروه های تروریستی است. در این اسناد که در سربرگ مخصوص و با لوگو گروهک های تروریستی داعش، جبهه النصره، و دیگر گروهک های تروریستی چاپ شده اند، به دانشجویان پیشنهاد می شود تا به عضویت این سازمان درآیند.

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصویر این اسناد نوشت: تروریست ها به داوطلبان جوان قول شرایط خوب کاری، پراخت های خوب نقدی و مزایای غیر نقدی می دادند. بر اساس مدارک و اسناد کشف شده، مشخص شده است که گروهک های "داعش" و "جبهه النصره" داوطلبان جوان را از دیگر افراد گروه برای مدتی ایزوله می کنند و در طول این مدت به آنها لقب شرعین (شریعتی) می دهند. این افراد باید دوره آموزش اصول جهاد و آشنایی با ساختار داخلی این سازمان را سپری کنند.

در مرحله بعد، به آنها وظایف عملیاتی سپرده می شود. سپس این داوطلبان نوآموخته را با جوانان دیگر گروه های آموزش دیده در دیگر مناطق آشنا می کنند و به آنها سرگذشت اعضای بازداشت شدۀ سازمات تروریستی "القاعده" را شرح می دهند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط گروهک های تروریستی، وحشت از شکنجه و زندان های مخوف و ترس را در دل اعضا وارد کرده و حتی فکر فرار از این گروهک تروریستی را نیز از سر آنها بیرون می کند. بدین ترتیب اعضا مجبور می شود به عضویت دائم این گروهک های تروریستی درآمده و در آن باقی بمانند. 


  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • بی قرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی