بی قرار

اسلام زیباست

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

چه زیباست!!

آری، اسلام را می گویم، همین اسلام خودمان. نه زورگویی، نه آدم کشی، نه تبعیض، نه نیرنگ، نه ظلم، نه بی عدالتی، نه سرکوبی و نه هیچ چیز دیگر که موجب آزرده خاطر شدن انسان و انسانیت بشود.

همه اش زیبایی..آرامش موج می زند در این دین، بله آرامش، همان چیزی که سالهاست بشر برای رسیدن به آن دست به هرکاری می زند. همان چیزی که ما حاضریم همه چیزمان را بدهیم تا به آن برسیم. اما افسوس که از راهی نادرست به دنبال آنیم و به بیراهه می رویم و روز به روز از آن دورتر می شویم.

اسلام ما دین قشنگیست. تحریف نشده است و اگر آنرا به معنای راستین عمل کنیم به آرامش می رسیم و جامعه ای پایدار خواهیم داشت.

اسلام ما، کلامش و اصلش و همه چیزش خداست. خدایی که زیباست و زیبایی را دوست دارد، پس کلامش و قواعدش و و آنچه برای من و تو می خواهد جز زیبایی نیست.

اسلام ما اجبار ندارد، انتقادها را می شنود، توصیه به مشورت می کند و ما را به تفکر دعوت می کند. برای تمام سوالات من و تو پاسخ قانع کننده دارد، اما به شرطی که گوش های ما شنوا باشد.

اسلام ما دین عشق است و عقل. اسلام ما تمام دغدغه اش سعادت من و توست.

فقط اندکی تاملِ بدون جهت گیری در قرآن و روایات و آموزه های دینی اسلام ناب، ما را شیفته ی خودش می کند.

ان شاء الله در اینجا از قرآن و روایات و آموزه های اسلام می نگاریم تا بیشتر ببینیم زیبایی هایش را.....و من الله توفیق.

برگرفته از وبلاگ beautifulislam.blog.ir
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • بی قرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی