بی قرار

۳۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۹
آذر
۹۵

چه زیباست!!

آری، اسلام را می گویم، همین اسلام خودمان. نه زورگویی، نه آدم کشی، نه تبعیض، نه نیرنگ، نه ظلم، نه بی عدالتی، نه سرکوبی و نه هیچ چیز دیگر که موجب آزرده خاطر شدن انسان و انسانیت بشود.

همه اش زیبایی..آرامش موج می زند در این دین، بله آرامش، همان چیزی که سالهاست بشر برای رسیدن به آن دست به هرکاری می زند. همان چیزی که ما حاضریم همه چیزمان را بدهیم تا به آن برسیم. اما افسوس که از راهی نادرست به دنبال آنیم و به بیراهه می رویم و روز به روز از آن دورتر می شویم.

اسلام ما دین قشنگیست. تحریف نشده است و اگر آنرا به معنای راستین عمل کنیم به آرامش می رسیم و جامعه ای پایدار خواهیم داشت.

اسلام ما، کلامش و اصلش و همه چیزش خداست. خدایی که زیباست و زیبایی را دوست دارد، پس کلامش و قواعدش و و آنچه برای من و تو می خواهد جز زیبایی نیست.

اسلام ما اجبار ندارد، انتقادها را می شنود، توصیه به مشورت می کند و ما را به تفکر دعوت می کند. برای تمام سوالات من و تو پاسخ قانع کننده دارد، اما به شرطی که گوش های ما شنوا باشد.

اسلام ما دین عشق است و عقل. اسلام ما تمام دغدغه اش سعادت من و توست.

فقط اندکی تاملِ بدون جهت گیری در قرآن و روایات و آموزه های دینی اسلام ناب، ما را شیفته ی خودش می کند.

ان شاء الله در اینجا از قرآن و روایات و آموزه های اسلام می نگاریم تا بیشتر ببینیم زیبایی هایش را.....و من الله توفیق.

برگرفته از وبلاگ beautifulislam.blog.ir
  • بی قرار
۲۹
آذر
۹۵

در بین ادیان، دین اسلام و در بین مذاهب اسلامی ، مذهب شیعه پویاترین و فعال ترین مذهب در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است. در واقع یکی از عوامل بازدارنده ی بسیاری از ناآرامی ها و ناملایمات اجتماعی عمل به این فریضه می باشد. که در بسیاری از آیات قرآن و همچنین روایات دینی ما مورد تاکید بوده است. این مهم، حتی بر دانشمندان و اندیشمندان غیر مسلمان چه در قرون گذشته و چه در دوران معاصر پوشیده نبوده و تاکیدی دیگر بر زیبایی و عقلی بودن دین اسلام می باشد.

در ادامه مطلب به یکی از نمونه های پی بردن به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر از سوی دانشمند غیر مسلمان پرداخته می شود...

  • بی قرار
۲۹
آذر
۹۵

در ذبح شرعی دست و پا زدن حیوان در حین بریده شدن رگ گلو نشانه درد نیست ، بلکه این رگ ارتباط غذایی بین مغز وخون است و با قطع شدن این ارتباط و کاهش غذا ، مغز به قلب دستور میدهد که هرچه سریعتر از تمام اعضاء برای او خون بفرستد ، قلب نیز با پمپ کردن خون از تمام اعضا ، آن عضو به دلیل اهمیت خون رسانی به مغز ، در اصل خود را فدای حیات مغز میکند و شروع به تشنج میکند و جالب اینجاست که خون از طریق همان رگ بریده شده از بدن خارج میشود و این باعث خروج مواد خونی و عدم لخته شدن خون در بافت ها میشود !

اما در کشور های غیر اسلامی ، او با ضربه ای حیوان را به حالت اغما میبرند که این باعث نیمه فعال ماندن گلبول های سفید و در نتیجه فعالیت میکروب ها و فاسد شدن بافت ها و به دلیل دیر خارج شدن خون لخته شده و خارج نمیشود که این میتواند منبع بزرگی برای رشد باکتری ها باشد....

برگرفته از وبلاگ beautifulislam.blog.ir
  • بی قرار
۲۸
آذر
۹۵

سربرگ مخصوص و با لوگو گروهک های تروریستی

اسناد به دست آمده از مقرهای تروریست‌ها در حلب، از شیوه اغفال و جذب جوانان به عنوان تروریست پرده بر می‌دارد.

اسناد و مدارکی که در یکی از مقرهای آزاد شده تروریست ها در حلب بدست آمده، بیانگر شیوۀ عضوگیری گروه های تروریستی است. در این اسناد که در سربرگ مخصوص و با لوگو گروهک های تروریستی داعش، جبهه النصره، و دیگر گروهک های تروریستی چاپ شده اند، به دانشجویان پیشنهاد می شود تا به عضویت این سازمان درآیند.

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصویر این اسناد نوشت: تروریست ها به داوطلبان جوان قول شرایط خوب کاری، پراخت های خوب نقدی و مزایای غیر نقدی می دادند. بر اساس مدارک و اسناد کشف شده، مشخص شده است که گروهک های "داعش" و "جبهه النصره" داوطلبان جوان را از دیگر افراد گروه برای مدتی ایزوله می کنند و در طول این مدت به آنها لقب شرعین (شریعتی) می دهند. این افراد باید دوره آموزش اصول جهاد و آشنایی با ساختار داخلی این سازمان را سپری کنند.

در مرحله بعد، به آنها وظایف عملیاتی سپرده می شود. سپس این داوطلبان نوآموخته را با جوانان دیگر گروه های آموزش دیده در دیگر مناطق آشنا می کنند و به آنها سرگذشت اعضای بازداشت شدۀ سازمات تروریستی "القاعده" را شرح می دهند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط گروهک های تروریستی، وحشت از شکنجه و زندان های مخوف و ترس را در دل اعضا وارد کرده و حتی فکر فرار از این گروهک تروریستی را نیز از سر آنها بیرون می کند. بدین ترتیب اعضا مجبور می شود به عضویت دائم این گروهک های تروریستی درآمده و در آن باقی بمانند. 


  • بی قرار
۲۸
آذر
۹۵

یک شهروند یمنی به دلیل محاصرۀ اقتصادی یمن و وخامت یافتن اوضاع معیشتی در این کشور خود را با بنزین سوزاند.

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد یک شهروند یمنی در شهر حزم استان جوف برای اعتراض به اوضاع نا به سامان معیشتی خود و وخامت یافتن وضع جسمانی اش، خود را با بنزین به آتش کشید.

یک منبع محلی به خبرنگار العالم گفت شهروند یمنی یاد شده بکیل فرحان نام داشت و در برابر دیدگان شوک زدۀ مادرش با ریختن بنزین بر بدنش، خود را آتش زد.

این منبع افزود این شهروند یمنی به دلیل وضع وخیم جسمانی و شرایط ناگوار معیشتی دچار مشکل روحی شده بود.

مردم یمن به دلیل تجاوز محاصرۀ عربستان سعودی در شرایط اقتصادی وخیمی به سر می برند. شهر حزم تحت کنترل شبه نظامیان طرفدار عربستان است.


  • بی قرار
۲۷
آذر
۹۵

امام خامنه ای:
جوانان شیعه و سنی بدانند که این هماهنگی و همزیستی و هم‌کلامی و همدلی‌ که بین اینها هست، بزرگترین حربه است بر ضد دشمن ایران، دشمن اسلام و دشمن قرآن.

افسران - امام خامنه ای:

 جوانان شیعه و سنی بدانند که این هماهنگی و همزیستی و هم‌کلامی و همدلی‌ که بین اینها هست، بزرگترین حربه است بر ضد دشمن ایران، دشمن اسلام و دشمن قرآن.

"#هفته_وحدت_مب

  • بی قرار
۲۷
آذر
۹۵

افسران - کُلُنا عبّاسُکِ یا زینب(سلام الله علیها)

  • بی قرار
۲۷
آذر
۹۵

افسران - من خدا را گوشهٔ لبخند پاکت دیده ام

  • بی قرار
۲۷
آذر
۹۵

افسران - تشکر ویژه

  • بی قرار
۲۷
آذر
۹۵

رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش انگلیس در مصاحبه‌ای با رادیو بی‌بی‌سی با بیان اینکه غرب جنگ سوریه را باخته خواستار حمایت از رئیس‌جمهوری سوریه شد.

«لورد ریچاردز»، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش انگلیس روز جمعه گفت لندن باید بپذیرد که غرب، جنگ سوریه را باخته است.

به گزارش پایگاه «استاندارد»، «ریجاردز» علاوه بر این گفت دولت انگلیس بایستی برای پایان دادن به جنگ سوریه واقعیت باقی ماندن بشار اسد، رئیس‌جمهوری این کشور در قدرت را نیز قبول کند.

 وی که بین سالهای 2010 تا 2013 مسئولیت ریاست ستاد مشترک ارتش انگلیس را به عهده داشت به رادیو بی‌بی‌سی گفت: «متأشفم که ما جنگ را باخته‌ایم، ولی این به معنی آن نیست که اگر ما راهبرد درستی داشته باشیم در صلح هم شکست خواهیم خورد.»

«ریچاردز» همچنین با بیان اینکه کشورش در سال 2012 و 2013 به دلیل نبود تمایل برای یک مداخله نظامی دیگر «فرصت» خلع بشار اسد از قدرت را از دست داده گفت: «بایستی به این موضوع نگاه پخته‌ای داشته باشیم و بگوییم که آن موقعیت از دست رفت.»

وی افزود: «به خاطر دارم من در آن زمان این را می‌گفتم که خب اگر نمی‌خواهید این کار را (عزل اسد) انجام بدهید، بهتر است به فکر حمایت از اسد باشیم زیرا نتیجه انجام ندادن این کار به نحو مناسب، بدتر از هر چیز دیگری خواهد بود.»

منبع: خبرگزاری فارس

  • بی قرار